0
0
Ludzie piszą książki z różnych powodów. Niektórzy pisarze mają przesłanie, którym chcieliby się podzielić, niektórzy chcą zarabiać na życie pisząc, a jeszcze inni chcą zostawić historię swoim wnukom. Niektórzy chcą wykonać wszystkie powyższe czynności.
Powód, dla którego piszesz, określi Twoje zapotrzebowanie na platformę autorską.
Platforma autorska może mieć wiele kształtów. Może być tak prosty jak blog i duży jak parki tematyczne, imperium koszulek i wystąpienia. To zależy od tego, kim jesteś, na jakim etapie swojej kariery jesteś i jakiego rodzaju sieć kontaktów już posiadasz.
W dawnych czasach wydawcy przejmowali cały marketing. Pisarz został poproszony o wystąpienie i podpisanie kilku książek. Dziś pisarz bierze na siebie dużo pracy.
Muszę zrobić co?
Media społecznościowe służą budowaniu i utrzymywaniu relacji. Czytelnicy mają dziś bezpośredni kontakt z pisarzem. Czy to budzi strach w twoim sercu pustelnika? Na szczęście to, jak duży kontakt będziesz mieć z odbiorcami, zależy od Ciebie jako autora.
Nie udostępniam tego.
Nikt nie może Ci powiedzieć, co i jak dużo udostępniać. Niektórzy ludzie po prostu czują się bardziej komfortowo dzieląc się treściami w mediach społecznościowych niż inni. Zdecyduj na początku jak dużo i jak często będziesz dostępny oraz czym będziesz się dzielić. To może się zmieniać z biegiem czasu, ale granice pomagają i nie będziesz zbytnio przytłoczony.
Nie chcę strony internetowej. Jestem już na Facebooku.
Możesz oczywiście robić, co chcesz, ale pamiętaj, że Mark Zuckerberg jest właścicielem Facebooka. Ty nie. Ale jesteś właścicielem swojej witryny. Najpierw opublikuj post na swojej stronie, a następnie udostępnij w mediach społecznościowych linki kierujące czytelników z powrotem do Twojego bloga.
Wolę pisać.
OK, wróćmy do początku. Jesteś pisarzem. Chcesz pisać książki. Posty na blogach i strony internetowe oraz udostępnianie memów mogły nie być częścią Twojego planu. Wyzwanie polega na tym, że aby sprzedawać książki na dzisiejszym rynku, potrzebujesz obecności w Internecie i platformy autorskiej, która może stanowić dużą część Twojej sprzedaży.
A więc co teraz? Czy twoim przeznaczeniem jest spędzić resztę swojej kariery na udostępnianiu filmów o kotach? To, czym się podzielisz, powinno odzwierciedlać Ciebie i Twoją markę . Jeśli filmy o kotach są już częścią Twojego życia, kontynuuj. Jeśli nie, udostępnij w formie pisemnej informacje, które Cię interesują i odzwierciedlają to, kim jesteś. Potraktuj to jako przedłużenie swojego pisania.
Chodzi o to, aby zaprezentować swoje teksty i historię.
WSKAZÓWKA : Masz pozwolenie na prześladowanie. Wyszukaj w Google swoich ulubionych autorów i przyjrzyj się, co publikują na swoich stronach internetowych i co udostępniają w mediach społecznościowych.
Platforma autorska wydaje się na początku przytłaczająca, ale zacznij od małych rzeczy. Nie musisz zrobić wszystkiego w jeden dzień, ale im szybciej zaczniesz, tym lepiej.
15 wskazówek i Nawyków, Które Możesz Zastosować od razu Pisanie jest jednym z najważniejszych narzędzi komunikacji, zarówno w życiu zawodowym,
Wczoraj wieczorem zrobiło się już tak chłodno, że musiałam pozamykać okna, które niemal cały czas (z wyjątkiem burz) były uchylone.